VI hade en MKT BRA midsommar med släkten :)
älskar när man försöker få ihop gänget vid traditioner.. Umgås, snicksnacka och äta/dricka gott.
Vi hade också himla tur med vädret.
Vi ordnade buffé mat och jag gjorde min första VÄSTERBOTTENOSTpaj i mitt liv som blev MKT uppskattad :) det glädjer mej.

Jag har varit jätteoff med att ladda över bilderna från min kamera och där ligger oxå Alcudia bilderna och bilderna från nöjesparken bakken där vi var igår med min syster o hennes sambo.
Vi grillade i parken innan vi intog karusseller och glass i stora lass..
UNDERBART!!!

Nej jag hinner knappt med mej själv numera känns det som - men jag ska försöka vara tappra med att uppdatera ....
NJUT KVÄLL!!

Kramar




F.rom fre kl 11.30 BÖRJAR MIN SEMESTER :) jag bara längtar.. 5 hela veckor ska det njutas... Hoppas på toppenväder :)


Kommentera

Publiceras ej