Underbara sommar - du hittade hit till slut! 
Bad, sola, solcreme och fläderblomssaft.. 
Tyvärr har jag inte semester ännu - utan jobbar även nästa vecka. Sen så.. Ska bli riktigt skönt att bara vara.. Sova hur länge man vill, äta frukost på terrassen och njuta av svenska sommaren som jag hoppas är här för att stanna! 
 
Detta är vårt första år av semester som vi inte planerat in nga direkta resor utan tar dagarna som de kommer även om vi tittat med ett nyfiket öga på Sopot/Polen och nu senast Venedig - men inget bokat. 
Jag älskar ju Sverige på sommaren, ja om vädret är med oss. Vi har ju massor av underbara städer, utflyktsmål mm att besöka. 
Jag hoppas på mga långa lata dagar på stranden med min hög av sommarböcker. 
 
Idag var jag och kollegorna med 6 barn hembjudna till en fam vars flicka slutade hos oss i början av sommaren. Bad, grillat, hoppborg och massa mys. Jättetrevligt! 
Jag blev frälst i familjens hem och fick lov att ta nga fina bilder av dom som jag tänkte dela med mej av.. 
 
deras uterum var riktigt mysigt ...  Kolla bara in armeringsjärnet i taket frun i huset fäst med en kedja och hängt fina ljuslyktor i olika strl och höjder. har sett Ernst göra ngt liknande med en ljuskrona och bestick som en sk mobil. Coolt! 
 
 
 
 
 
 
Jag är ett stort fan av inredning och trädgårdsdesign. Är verkligen kul att komma hem till andra och få lov att inandas nya idéer och tankar då det inspirerar mkt! 
 
Nu ska jag hänga ut tvätten i kvällsolen då den fortfarande gassar. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej