då jag fortfarande har sk biverkningar efter kräksjukan och kroppen strejkar - tröttheten som kickar in efter varit uppe på benen en stund... så blev det ett mindre Mors Dags firande. 
 
Jag blev bortskämd med paket och i dom en ny kokbok och ett fint halsband. 
Till min egen moder blev det en upplevelse vi ska ta oss ann på tisdagskvällen ( så nu jävlar måtte jag bli 100:a) blommor och choklad. 
 
En annan stolthet var sonen idag som hade fotbollscup på hemmaplan. Vilken kille till fotbollsspelare. 
Match 1 var han målvakt i första halvlek och höll nollan. I andra halvlek två måls skytt och de vann med 6-1 
match 2 blev det 1-1 och han var lagets målgörare. 
Tala om glädje! 
 
Imorgon kommer recept på den goda Chokladkakscheesecake:n med maräng som dottern fixade ihop tills idag ... 
Men nu bäddar jag ner mej igen och hoppas på att vakna upp piggare imorgon! 
 

Kommentera

Publiceras ej