Tröttmössan på.. 
Min helg har varit lugn och skön 
och jag har passat på att lägga mej tidigt om kvällarna. 
Tänkte det skulle göra mej utvilad 
men icke sa Nicke 
idag har jag gått på sparlåga 
vid skyddsrond/allergirond på jobb
och stängning på schemat. 
 
Missade träning med vänninan igår
då vi hade kvällsmöte 
och när jag väl kom hem 
la jag mig raklång på soffan
och började läsa slutet på min ena bok 
tror jag behöver mer av D- vitaminer minsann! 
 
 
I söndags hade vi fotbollscup i småstaden
inte värst lovande väder när vi vaknade vid 7
regn, åska och blixtrar. 
Men när väl laget började vid 10 så sprack det upp.. 
2 oavgjorda och 2 vinster 
sonen målskytt i en av matcherna! 
 
Jag och dottern var med drillföreningen med på småstadens jippo på Föreningarnas Dag i lördags.
De hade uppvisning med andra lokala föreningar 
(vi har en hel del minsann) 
och jag hjälpte till att dela ut flyers.. 
 
 
 
imorgon blir det äntligen nytt fix av naglarna. 
Behövs då utväxten är gräslig
och jag knäckt en .. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej