Liten tror han är stor
speciellt när han möter sin skugga 
tuff som bara den trots sin strl.. 
 
En lång dag på jobb för mig, direkt hem och fixa för två barn och deras aktiviteter som krockade tidsmässigt idag. 
Tur man är två vuxna i hushållet 
sen hem och fixa kvällskäk 
tack och lov för Linas Matkasse då som levererar med snabba och lättlagade maträtter från sin Barnkasse. 
Dock är fisk inget som går hem direkt hos mina kids
trots jag själv försöker äta det minst en gr i veckan.. 
Perfekt med bra recept då med som man blir delgedd 
har inte mga bra fiskrecept på lager .. 
 
Men idag så gick tillbehören hem iallafall till rödspättan med ägg och persiljesås, potatis och ärtor.. 
 
skulle egentligen iväg ikväll på ett bloggmingel event på Scandic Triangeln 
som jag fick avböja då tiden kändes knapp en dag som denna.. 
 
Nästa lördag intar jag Slagthuset och WallesGlantz, SocialU:s stora Hälso och skönhets mässa som en av alla bloggare. 
Kom förbi vet jag.. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej