God Kväll .. 
 
min enda lediga kväll på hemmaplan denna vecka.. 
då prioriteras den med att bara vara! 
så skönt.. 
 
idag var jag iofs snabbt om bästa Abby här i småstaden och fixade klorna. 
Mina tidigare var verkligen inte fina och över 5 veckor med värsta utväxt och skavanker var det dags för nya. 
I oktober tänkte jag även fixa fransarna! 
Det är så skönt att slippa sminka sig då man har snygga 
påbyggnads fransar. 
Naglar och fransar och man som klippt och skuren redo för dagen :) 
 
 
 
Jag känner mig hel igen! 
 
 
 
nu laddar jag batterierna för en TvInspelning imorgon med Robins där bla David Batra är med som gäst och sen Sherlocked på fredag med vänner. 
 
Denna vecka känner jag mej sjukt krass på träningen :/ 
i måndags kom jag iväg -
se om jag kommer iväg till helgen på ngt pass 
man mår ju så mkt bättre! 
Men nu snatt vankas sängen efter en tidig uppstigning
Men först ska dessa två rastas! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej