[ H O U S E  O F  P A L L A D I U M ]
 
Igårkväll var jag och min ena vapendragare Carola 
på ett trevligt kundevent i Lund. 
House Of Palladium bjöd in till en inspirerande 
inrednings"föreläsning" av 
Emma, som står bakom bloggen 
Att vara någons fru. 
en kvinna för mig som är en stor inspiratör 
och som har sinne för färg och form. 
Jag har tyvärr inte träffat Emma tidigare Så gårkvällens möte var fantastiskt trevligt. 
Vi fick en skrattfylld och idérik kväll ihop 
och "bokade" in en ny träff i sommar 
med utebio och vin under stjärnorna hos Carola. 
 
 
 
 
Emma var verkligen en lättsam, trevlig, supersnygg tjej
och som lever efter mottot: 
Gör det som du känner för NU! 
Och det speglar även i inredningstänket., 
vad är det värsta som skulle hända?! 
Man lever ju nu och då ska man ju njuta av det med. 
Inte sen, inte då utan NU! 
 
 
 
 
Kuddar, plädar och grönska gör varje utemiljö pricken över i:et. 
Möblemanget är bara en del av allt - om man tänker utifrån det. 
Man ska skapa med ögat och inte gå i det praktiska träsket. Kuddar, filtar och mattor kan ju tas in och rullas ihop vid dåligt väder .. 
 
 
 
 
 
 
 
Det bjöds på god förtäring 
med buffé innehållande 
god och fräsch melonsallad, smakrik korv, italienska skinkor, fruktfat, såser med bröd. 
Kaffe med cheesecake. 
 
 
 
 
 
Jag kom hem med två nya 
krukor till köksfönstret
som passar perfekt på den smala 
fönsterbrädan. 
Får visa er när små "plättar" fått flytta in i dom 

Kommentera

Publiceras ej