Igårkväll var jag inbjuden till ett trevligt 
BLÖGGmingel 
Vilken kväll och vilka tjejer jag har lärt känna tack vare min blogg.
GIRLPOWER
 
 
Carola - som är en gammal go vän till mig - som bytat olika portaler under åren - bjöd in till ett trevligt 
Blöggmingel med Glögg och jultema. 
Rebecca och Angelica är två tjejer - jag följt under åren och vi har träffats under nga olika bloggevent i Malmö tidigare bla. 
Dessvärre saknade vi 5 andra tjejer som fick förhinder,som jobbade eller tyvärr var sjuka 
- är ju sådana tider! 
 
Efter Mga olika samtalsämnen så konstaterade vi att för oss bloggare är det inte mkt som händer i Skåneland direkt 
och därför enades vi som var på plats 
att anordna en middag framöver tsm 
där vi får möjlighet till mingel och lära känna varandra bakom våra domäner. 
Är ju oftast att man ses under nga timmar under event och inte ser varandra bakom våra ”fasader” och bloggarnas innehåll. 
Jag kan konstatera själv att jag valt hålla min blogg relativ privatfri förutom att delge lite smultronställen med familjen, olika tips och maträtter för att delge lite av mitt! 
Blir lite av mitt ”varumärke” 
 
 
 
Imorgon vankas 1 december 
och det får bli lite pyntat imorgon kväll 
Blir att Förbereda med lite glögg ( Per Mobergs är min favorit)  och pepparkakor med ädelost ( min favorit) 
och på sönd tänkte jag försöka mej på lite julgodis 
( även om jag säkert kommit ätit upp allt innan julafton 
då vi har huset fullt) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej