[Fredagmorgon] 
 
 
Gäsp! 
Få upp en trött pojke med tuppen är inte alltid det lättaste. 
Han brukar ju få sova minst 1 timme till på morgonen 
när mannen är hemma 
( är bortrest på konferens - men kommer hem idag)
så upp kl 6 
 
MEN det är ju fredag :) 
veckan går i ett nafs 
och ikväll möter jag upp 4 av mina fd kollegor 
3 från tiden då jag jobbade i Malmö 
1 från min första tid här i småstaden 
vi ska nämligen på sk bartömning på Plockepinn i Malmö 
Lite god mat och dryck 
är aldrig fel.. 
 
Jag och barnen har i veckan haft full rulle med att fixa till.
Håller på med storstädning och rensning 
inför husvisningen 
Nu börjar det närma sig.. 
 
MEN en stunds egentid hann jag även med och fixa till naglarna.. 
Jag fick bli sk ”provdocka” för nga av vårens nya färger 
så jag testade en babyrosa och en ljusare grå på naglarna 
( jag är ju inte så mkt för färg utan föredrar ju det naturella alt ngt i mörktmörkt svart/rött typ) 
 
 
 
 
en kaffe nu sen vankas det jobb nga timmar 
 
 
Happy Friday <3

Kommentera

Publiceras ej