[ GLAD PÅSK ] 
 
Påskafton idag och vi firade in påsken med 
min lillasyster med fam, mamma och morfar här i småstaden. 
Trodde dock jag var på väg att bli sjuk igår, gick och la mej tidigt med frossa, ont i kroppen och en dunderförkylning.
TACK och LOV blev det BARA en förkylning så 
vi kunde ses som planerat!! 
 
 
Massa mat i vanlig ordning -
Vi målade ägg 
Länsade Flera påskägg med massa godis 
och citronMazarintårta till kaffet. 
MATKOMA! 
Tur man ska köra sk detox fasta tre dagar snart.. 
Juicer och buljonger och utrensning! 
 
 
 
 
 
Supernöjda var vi alla.. 
i barnens påskägg från oss vankades varsitt 
AdidasKit 
medans kusinen fick en påsk ”bag” med pussel/ bok / bilar och lite majskrokar. Godis fick de ju så vi kunde vräka i oss
 och då har vi liksom
godispåsen kvar vi köpte igår till ikväll.. 
Ni hör.. 
jag behöver Detox:a och bort med allt socker :) 
För mkt av det goda Verkligen och snart misstänker jag att jag spricker.. 
 
 
**** 
 
 
I torsdags ( skärtorsdag) var jag iväg med 2 av 3 avd kollegor på AW inne i Malmö! 
Vi hade bokat bord för oss alla på Pinchos 
App- resturangen med typ tapas menyer 
Så mkt gott .. 
 
jag valde skaldjursrisotto/ kycklingspett / stekta räkor med aioli / sötpotatispommes / 
friterade halloumisticks med chilibea
och till efterrätt en chokladfondant med dumlebräck och kaffe! 
Tiden rusade iväg med tjejerna och lagom vid 20.30 avrundade vi och jag rynkigare än förr - 
men det är det så värt! 
Så mkt skratt och vilken sjuk humor vi har.. 
TACK kära kollegor och nästa gr är vi kompletta! 
( vår andra kollega fick lämna återbud i sista minuten men av fantastiskt glädjande besked) 
 
 
 
 
 
 
 
imorgon hoppas jag på lite sovmorgon 
och en hund som kan hålla kissblåsan till minst 8 .. 
( vårt senaste tillskott är van vid första kissrundan vid 6 och har en ”inbyggd” klocka att väcka oss då) 
nu lägger jag mej till rätta på sofflocket om jag får någon plats när dessa två intagit samma plats
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej