Idag börjar jag min morgon med att vara riktigt avundsjuk :(
nu har två mammor fått sina efterlängtade små bebisar ifrån min mammagrupp.Båda barnen kom tidigare än beräknat. Och den sista av dem här två skulle ha senare än mej..
varför är livet så orättvist för stunden?? GRR
vill oxå snusa bebis
och få tillbaka mitt väl mående..slippa ränna upp och kissa stup i kvarten, käka Losec och rennie för halsbränna, Slippa få massor av sparkar mitt i natten i magen bara för jag vänt på mej i sängen..
Lilla underbara påg kom UT...
VI LÄNGTAR EFTER DEJ!!!

( jag e förberedd på att jag kommer gå över tiden BARA för det....)



Idag släpps Vårkollektionen ÄNTLIGEN hos Me and I


Jag ska få försmak av den kollektionen alla redan imorgon. KUL ! har fått två inbjudningar och kan inte stilla mej .
en imorgon och sen en i slutet av febr( men det e ju tveksamt att jag ens kan närvara på den)
Blir nog att dottern följer med och får välja -klädtokig som hon oxå är.. hmm undra vem hon fått det efter? Måste vara sin pappa... haha!!

Ni känner ingen som är sugen på nya Lya i Hbg?
Min syster och sambo ska flytta och har sin gamla bostad ute på Bovision.
http://bovision.se/description/description.aspx?banner=1&guid=97011052


Hade lite sms kontakt med en kompis igårkväll.. därför inget bloggande!
De hade varit på sitt första Ultraljud nu med barn nr 2 och fick konstaterat att det blir en lillebror där med. Så roligt!!!
Så två av mina närmaste kommer liksom en annan att få varsin pojke i år.. *glader*
Blir en salig BABYBOOM av vänner iår, och det är riktigt kul.
Bara nu i febr kommer det en hel del små godingar
sen är nästa rusch i maj
och sen kommer de resterande små liven med löpande band :) Underbart!!!


Idag är det FREDAG igen och det innefattar som vanligt i vår fam, att vi har MYS. en dag i veckan äts det mellor som dottern kallar det och det är IDAG.Plus att vi kikar på ngn mysig film hon fått välja.
Sen i helgen är det fullt ös , medvetslös känns det som..
Dans för dottern
Me and I
SHOPPING
och sen kalas på sönd..
KOMMER LIGGA PALL på sönd em /kväll.

Hur ser eran helg ut vänner???

Har fixat med papparingen nu åt mannen som han ska få i pappapresent på KK.
En riktigt underbar man tar sej ann mina önskningar och gör ringen utöver dem. kommer bli så fin så.
Ingen ring som ingen annan har.. så UNIKT och kul.
kan varmt rekommendera www.papparingen.se

Har haft lite hum hum för mej då jag skulle komma underfull med mannens ringstrl.. jag och mitt minne liksom.
Så när jag försökte igår att få mätt hans ring, undrade han klart varför.
fick dra till med en vit lögn.. nu när mina fingrar svullnat och jag inte kan ha min egen på fingret-så ville jag se hur mkt som skiljde mellan hans och mina fingrar för att köpa en ring åt mej själv..
vet inte om han gick på det?
för han undrade om det var dags för mej att köpa bröllopsringar ... så där fick jag kniven mot strupen.. KANSKE MÅSTE FRIA på KK då med???
HAHAH!!!



jag har valt en blank silverring(då den ska gå ihop med vår förlovningsring i vitt guld)  med samma text som ovan..
EN PAPPA ÄR EGENTLIGEN BARA EN POJKE SOM BLIVIT STOR! i skrivstil
och i mindre bredd,gillar inte ringar som e såå breda som ovan...
(bild lånad från Russinet.se)
Hoppas den kan falla pappsen i smaken :)

När dottern kom fick han ett smycke med henne ingraverad på från;
http://www.personligasmycken.com/brickor.htm
också en uppskattad present

Nej ha en skön fred
ska ta ann hemmet innan jag ska hämta snäckan på fsk. Får hoppas hon är piggare idag. Hon somnade som en liten klubbad säl på soffan så fort vi kom innanför dörren igår ..helt slut.
Förkylningen som gör sitt!!!

lots Of LOVE

10 kommentarer

chilliana

30 Jan 2009 10:31

japp vad avundsjuka vi blir men våra små underverk kommer snart. De måste dom göra.Vi får hålla tummarna. Ha en härlig fredag kramar

Susan

30 Jan 2009 11:10

Hoppas er lilla kille kommer snart då=) Komsi komsi=)

cattis

30 Jan 2009 11:14

åh d ska se att lillgrabben snart vill ut - den som väntar på ngt gott gumman.... hör av mig senare om MEANDI kläderna. Ha d gott ja ringen blir säkert super bra fniss KRAM

Denise

30 Jan 2009 12:27

så fint, det blir han säkert glad för. vem vet, han kanske friar till dig denna gången på kk, jag kommer ihåg hur det gick sist=)

Ann-Helen

30 Jan 2009 21:17

Nu är det snart dags för bebisgos:) Missade Me&I partyt hos Jessica idag, jobbade. Men guuud så fina kläder dom har denna säsongen!!

Superfin ring, det kanske blir frieri ändå?

Kram

camilla

31 Jan 2009 00:54

Snart snart vännen är det över....då kommer man nog ändå sakna magen tror du inte det hihiii det gjorde jag sist i alla fall när jag såg andra magar hmm trots att jag var som ett HUS Kram

camilla

31 Jan 2009 00:56

undra om du kommer åt min blogg om jag lägger in adressen här??

Nyfiken?

camilla

31 Jan 2009 01:05

Hoppsan det gör du tydligen och alla andra med utan lösen eller nåt hmm???

mormor

31 Jan 2009 10:34

han kommer när han är mogen att möta världen .o gå över tiden kommer du inte att göra.

Sofie

31 Jan 2009 14:51

Snart kommer er lilla prins med=)

Haha ja då går han kanske och tror att du ska fria nu hehe=) Men så fint med "pappa smycke" när barnen föds=)

Ha en bra helg¨

Kram fia

Kommentera

Publiceras ej