Målar på fri arm utanför Dunkerska Kulturhuset i Helsingborg.



så klart har Hbgs ena kända profil Henke Larsson en av syrrans tavlor :)


Storasyrran är tillsammans med konstnären David Åberg-som även målat världens största tavla-som finns med i Guiness Rekordbok.
och som även gjort denna tavla här under b.la

Kan man säga mer än att man är SUPERSTOLT över den konstnärliga sidan ens syster har. Och att sonen min fick sej en egen designad tavla i doppresent.

Vill ni komma i kontakt med Sara och David kan ni maila dem på;

alt


5 kommentarer

Thea

29 Jul 2009 14:45

Riktigt koola grejer.

cattis

29 Jul 2009 19:28

SHit Henka lixsom coolt =) han hade jag som fritidslärare när jag va mindre =) hehe fina tavlor va duktig hon är - kostar mkt lr??

Malin Mallan

30 Jul 2009 15:35

Vilka fina tavlor och så Henke då:) min favvo hehe kram

Caroline, LINA FRANKღ

03 Aug 2009 16:57

Hej Veronica :-) Vilka fina tavlor din syster målar för det första! Svarar lite sent på kommentaren och såg att du menade i fredags. Var ute på Väla en supersnabbis - men i mjukisbyxor och osminkad - så jag vet inte om de kanske var mig du såg?



Hoppas du har haft en underbar helg! :)

Leah

05 Aug 2009 20:48

Första tavlan med ögat, var duktigt snyggt. :D

Kommentera

Publiceras ej