JUST nu är min glädje väldigt stor..
Jag låg och grämde mej igårkväll för hur det smidigast ska gå för att inte
det ska bli pannkaka av ngt som INTE redan är fastställt till 100 %
Idag får jag beskedet...

Ikväll ska jag träffa nga av personerna som kan min framtids avgörande
i sina händer..
Nu har jag snart läget under kontroll
och jag HOPPAS med hela mitt hjärta
att detta beslut är det BÄSTA för oss alla.
Om Inte så för min egen personliga utveckling..

Jag vet att jag kommer ev göra nga besvikna på vägen
som hoppats och fixat och så för mej
MEN JAG MÅSTE TÄNKA PÅ VAD SOM ÄR BÄST FÖR MEJ
och MITT LIV!!!!
och detta jag ska få besked om ikväll ÄR ETT STEG I RÄTT RIKTNING!!!

Håll era tummar för mej..
jag lovar att dela min glädje med er ikväll när jag vet :)



Igår  var jag på Shoppingtur i Malmö efter en mysig fikastund med Mannens ena kusin och barn ,som varit på besök.
Jag var om ZARA -jag är helt frälst i deras underbara barnkläder..WOW sicket mode spanjorerna kan.
Dottern fick nya linnen, klänning och kjol.
Prinsen nya jeans, tröjor och t-shirtar
och jag en ny fin prickig grå/vit kavaj med fina rosetter på fickorna..

och hela denna underbara shoppingkasse slutade på enbart en tusenlapp..
och då kom jag hem med 10 plagg..
ME LIKE!!!!

VILLAGE är en annan inredningsbutik jag gillar.. där kom jag hem med en ny fin dörrmatta, ljushållare och skålar..
Jag skulle kunna handla upp hela sortimentet...




ÄNTLIGEN HEMMA dörrmattan finns numera till intåg från verandan.. visst känns det som ett bra ordval..



1 kommentarer

Susan

29 Jun 2010 10:26

Vad spännande....blir kul att läa ikväll vad det handlar om=)



Kramar

Kommentera

Publiceras ej