Tror jag snart kommer lägga ner bloggen
Känner att jag inte har ngn vidare motivation för den.
Jag som tänkt uppdatera mkt förut
har ändå känt att jag blir en aningens begränsad i vad jag vill och kan skriva
då man är till allmänhetens beskådning ibland.
jag vill inte skriva för mKT personliga saker här
utan det blir mest "på ytan".
Till lika vill jag inte ge ut mer bilder av familje medlemmarna
jag vill vara mer anonym
men ändå INTE behöva ha lösen på bloggen.
Ni förstår nog mej...
Jag tar nog ett kliv bak ett tag
och njuter av mina fulla tid som mamma
sambo
vän
familjemedlem
tills jag känner mej ready to steady GO igen...
For so long
så finns jag på bilddagboken
där jag numera kommer uppdatera oftare med bilderna.
Den sidan har jag också legat lågt med innan
men känner att det e den jag gör för min dotters skull
med bilder...

1 kommentarer

D i v a

27 May 2010 21:28

det gör du rätt i :) jag ligger lågt också.

Kommentera

Publiceras ej