efter en helg full med festligheter
märks det minsann
jag är banne mej INTE 20 längre.
Jag skulle behöva ta igen mej med sömn efter två underbart härliga kvällar
med vänner.
Men attans vad jag behövt detta...
egentiden menar jag!
i fred var jag på ett SATC event i Malmö.
Vi åt sushi på HAI på davidshallstorg
innan vi gick till Royal och fick se filmen :)
vid midnatt var det Glasklart på tapeten, men då
både mitt huvud gjorde sitt och ögonen likaså
valde jag att avveckla kvällen
så jag fick ett stillsamt och nyktert uppvakande dagen efter.
Kvällen var riktigt lyckad och jag tror efter"festen" var likaså.
Dem där Cosmopolitan drinkarna kan jag ta på hemmaplan en annan kväll
som jag tänkt surpla i mig.
Igår lörd var det överraskningsfest för en vän till mej i Lund.
Det har varit hysh hysh kring detta i över en månads tid
att se ens älskade vän överraskas med sin älskade och nga av hennes
närmsta vänner över en god middag,gott vin och goda drinkar
fick mej att känna mig hur lyckligt lottad jag är
som har så fina underbara vänner som  jag har.
Ni ALLA är Guld värda för mig!!
MorsDag idag.
Frulle på sängen
och en prenumeration på en inredningstidn jag önskat
då jag även har namnsdag dagen till ära så blev det även en kokbok av min
favorit LEILA LINDHOLM -hennes nyaste som släppts för ngn vecka sen..
Vi firade sen min mamma i Hbg med smörgåstårta bla
en riktigt bra dag med nära o kära...

1 kommentarer

Ida

31 May 2010 08:15

Nej men du ser ju typ ut som 20 hi hi. Ja jag är också helt slut ha ha. Man får säga det till sina barn sen en vacker dag, passa på medan ni orkar. Nu sover Ville medan mamma bloggar. Hoppas ni hade en fin mors dag. Hälsa knotten!



/Ida

Kommentera

Publiceras ej