Helgerna och veckodagarna kutar iväg känns det som..
jag hinner knappt med..
Nästa helg vid denna tid ligger vi o lapar sol på playan Alcudia/mallorca och har det bra,.
LÄNGTAT så efter denna semester
och blev riktigt orolig när det hemska askmoln gjorde entre i början av veckan.. tänkte att ödet vill nog INTE vi ska komma iväg... MEN jag hoppas klart att naturkatastroferna lugnar ner sej nu så man kan börja njuta ist fär att oroa sig.
Igårkväll var jag med mitt jobb och våra 4 vikarier på Big Bowl och avnjut god buffe och gott vin.. innan vi tog oss ann bowling i 2 timmar.- Nga strikes blev det och jag vann en av 3 turer vi hann.
kvällen slutade med goda drinkar och andra godheter så jag var rätt bra i gasen av trötthet och förfriskningar då mannen vid 23.30tiden hämtade upp mej..
Somnade på två röda då jag såg sängen... *s*
MEn kvällen var riktigt trevlig och det var ett underbart gäng kollegor vi är.. så roligt!
Idag läggs det sten på hemmaplan och dopet som vi först skulle på, blev inställdt.
imorgon är det mors dag och jag har redan flaggat upp för en Kitchen aid bakmaskin ( hehhe dyr som pocker) eller en ny platttång då min son knäckte min förra..
vad Önskar du dej i Mors dags present?
egentligen så firar vi inte dagen så där ingående men det e rätt skoj då man har bemärkelsedagar som dessa liksom fars dag och så trots allt :)

Kommentera

Publiceras ej