Att dagarna går i ett nafs - är helt otroligt! 
Jag tror jag får instämma med alla sk pensionärer som säger att tiden går fortare ju äldre man blir. 
Igår fredag hade jag en väldigt givande arbetsdag. Chefen och jag satt med ett väldigt intressant dokument kring kvalitetsäkra förskolan som alla i kommunen ska göra! Ett underlag som kan få oss att öppna ögonen till om vi presterar och har det som erbjuds till barn på fsk som motorik/språk tex och samvaro. Mkt bra underlag där man kan ransaka sej själv med för att kunna utv sig till att bli ännu en bättre pedagog! 
 
Kvällen avrundade vi hos vänner i lund. Åt, drack och hade mga roliga diskussioner. Barnen hade full rulle och våra hundar likaså ( märktes då våra hundar praktiskt taget sovit hela fm ) 
 
 
Idag började vår morgon med att kl ringde 6! Kl 8 skulle vi vara i Bjuv på drilltävling. 
Dottern med lag tävlade mot 6 andra lag i sin kategorin och kammade hem silvret :) sååå duktiga!! •stolt• 
 
Efter tävl följde min syster med pojkvän hem till oss på spabad/ alfapet spel/ xbox spel / pulled pork middag och lördagshäng. 
En riktigt skön lördag :) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej