godMorgon! 
 
Med lite tur så kommer kanske solen idag tillbaka - ngt vi alla skulle uppskatta efter nga blåsiga dagar som blivit till regniga dar. 
 
En kort dag på jobb - passar mej utmärkt - hinna hämta barn innan mellanmål - fixa mat och sen ikväll åker jag och en annan bloggare på ett trevligt Event med Finest.se som bjuder in. 
 
På instagram finns jag förresten också : Onka80 där uppdaterar jag flitigt med bilder.. 
Lägg till mej där som vän så får ni en inblick av eventet tidigare än här vet jag :) 
 
dags att svepa kaffet på stående fot, borsta tänder och sen mot jobb. 
 
Ha en bra start på denna onsdag.
 
 
denna fantastiska bild över Malmö och Köpenhamn gör en glad. Tänk vilken bra plats jag huserar på som har nära till två stora städer på kort tid 
 

1 kommentarer

Thessan

16 Apr 2015 16:36

Detsamma, så himla skoj och inte minst spännande att möta alla Malmös stora bloggare! :) Hoppas vi ses snart igen!

Kommentera

Publiceras ej