Igår var det ÄNTLIGEN dags! 
 
 
Av stapeln gick Skånes Träning och Hälso Mässa på Slagthuset i Malmö. 
 
 
Fantastiska Emelie Walles och Camilla Glantz som driver WallesGlantz PR event tillsammans stod bakom inbjudan och jag var där i härligt sällskap av vänner och andra VIP- bloggare. 
 
 
Vi blev bjudna på goda tilltugg från Ingelsta Kalkon - Riktigt goda delikatesser där allt kött kommer från svenska kalkoner - direkt från Österlen. 
 
 
Vart man än tog sig i hallen möttes man av bekanta ansikten både privat och i bloggsammanhang. Min vännina och syster var i sällskap med mej till mässan. Intill har vi Mindy , Louise och min härliga Ann-Sofie som jag senast var på bloggevent via Finest.se. 
 
 
Fnulan är en annan härlig bloggare som jag lärt känna ihop med Ann-Sofie. 
vi kan t.om skryta om att Fnulan är pedagogisk författare och lanserat två böcker om den söta häxan Militta ;) 
 
 
Vi blev bortskämda med sköna handprodukter och handmassage av den här glada ljuva tjej från The BodyShop. 
 
The BodyShops produkter har man en hel del av. Jag är nämligen en sucker av deras body butter - speciellt mango! Vilken är din?! 
en av representanterna på The BodyShop berättade även kort på scen om deras vinnande koncept av icke djurtestade produkter. 
 
 
Fredrik Pauluns bjöd förutom på sina goda ugnsrostade musla och granola även på en riktigt lärorik och bra föreläsning kring vad det elakartade sockret gör med våra kroppar. 
jag tackar ödmjukast även för den fina kokbok jag fick i goodiebagen från honom. 
 
YvesRocher var en annan utställare - jag har genom åren användt en hel del av deras produkter - nu senast deras 10 dagars Detox kur - som också bla bjöds på. 
 
 
Yogiboost bjöd på i särklass det godaste jag vet - frusen yoghurt - vi pimpade våra med olika tillbehör. 
 
 
Det minglades runt bland montrarna : 
 
 
Memira   
Itrim.       
Crossfit 
Mmsports.se 
nutri-nick.com 
engelbrektsgatan 12
Jonasnoren.se 
artbytess.se 
L'occitane
Forever Living aloe Vera 
IT WorKS 
 
Jag är tacksam över denna underbara dag som även bjöd på en modevisning av snygga träningskläder från MMsports. 
 
Jag skulle varmt rekommendera er att hålla utkik till nästa mässa som WallesGlantz bjuder in till - fick veta att i höst väntas nämligen två styckna. En med inriktning mode och en familj! 
 
 
Jag gick hem med en välfylld goodiebag med massa bra saker. 
Presentkort på TGI Friday/LillaTorg, 
presentkort på Memira för framtid ev ögonlazer operation
biocheck 
Proteinbars och dryck 
bodybutter:s / hand - fot kräm
body Shower/olja 
detox 
kokbok 
Tamponger
Malmö City Card
gratis träningstillfällen på Crossfit
massa bra rabatter 
bara för att nämna det lilla av allt! 
 
Tack och åter tack för en riktigt bra och trevlig mässa 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej