igårkväll åkte jag hem till syrran och svåger med fam. 
Blev hämtemat från lokala thaiköket på slottshöjden där de bor. 
Kan verkligen sakna mitt Helsingborg ibland. tur man har fam och vännerna här så jag får min dos av hemstaden. 
Familjen körde hem igen efter fredagsmyset medans jag övernattade. Skönt att slippa åka tåget upp tidigt denna lördagsmorgon. 
 
 
blev myskväll med tända ljus då regnet utanför gjorde sig påmindt utanför den fredagskvällen... Stig-Helmer blev sällskapet på tvn innan sängen kallade. 
 
 
 
Efter regn kommer solsken och att se solen väcka hemstaden med en kaffekopp på balkongen är en bra start på lördagen. 
idag ska jag till världens bästa Steffi på Inspire - hon är min frisör och ja, värt varje mil då jag ska fixa håret! 
Sen lite shopping och kvällen avrundas med 35 årsfest i ett par timmar. 
 
Ha en skön lördag! 
 

Kommentera

Publiceras ej