igår träffade vi vännerna i malmö på em och gick för en stunds bowling på BIg Bowl. 
Har aldrig varit med om att det varit så kaosartigt som igår, kö in och då kom vi i god tid dit och fick köa in 20min, sen 15 min till garderob - så innan vi kom till vår bana så hade vi drygt 40 min kvar på vår speltid. Verkligen under kritik! 
Men tur vi hade trevligt sällskap :) 
 
Efteråt gick vi till Vapiano på Caroli och åt. 
Den i särklass godaste krämigaste risotton med vitlök/chili/ sockerärter/timjan och kyckling jag någonsin ätit serverades mej igår! 
 
Maträtten gör sig inte rättvis på bild - men mums! 
Vi stannade till hos oss på kaffet då barnen på slutet blev lite rastlösa och ville fortsätta leka. 
 
Idag har jag fortsatt i hälsotecknet och njöt en god hälso brunch med en introduction av ekologiskA Aloe Vera produkter på bästa Mi o Ni här i byn!
 
 
 
 
Jag passade på att införskaffa deras fuktgivande aloevera propoliskräm till familjens aloevera sortiment
 
 
 I em/kväll tog hela fam oss till Lomma och njöt av en riktigt skön strandpromenad och fick se en vacker solnedgång 
 
 
 
 
 
 
Innan stranden var vi snabbt om Zoobutiken som ligger mellan Lund och Bjärred. De har ett sk utestall för kaniner, getter mm man får lov att gå in till och klappa - så gissa vad barnen öbskar sig nu .. En Kanin :) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej