min finaste lilla fyrbenta vän fick vi hämtat från djursjukhuset i fm. 
Igår kväll fick vi åka in igen med honom med ett beteende och med symptom liknande vid Borrelia somjag misstänkt från dag 1. 
Igår blev han röntgad men de fann inget på det iheller och inte på blodproven utan nu blev det istället dropp och fästingprov Och en övernattning dessvärre. 
 
Hämtat ut smärtlindring och väntar nu bara in provsvaret för har han fått vad jag misstänker vankas en lång antibiotika kur ... Min lilla kille!!! 
 
 
Nu ligger han här i soffan och vilar - en kille som inte är van att vara inlåst i bur och framför allt inte kissa på bestämda tider för han och jag är ute till och från och har inga rutiner för tider till sånt. Han visar tydligt också med att sätta sig vid dörren och skälla när han är nödig. 
 
Men han är hemma och har blivit bortskämd med leverpastaj bla o en massa kärlek. 
Medans familjen är på släktkalas slappar vi här hemma i varsin soffa. Jag med ostar och kex och lite gott i glasen, min helg har jag inte hunnit njuta riktigt utav. 
Så passar på nu !!! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej