igår efter en skön PW med en vännina mötte jag och dottern upp svägerskan och flick kusinen. 
En fika/lunch och lite shopping på bla Triangelns köpcenter.. 
Jag var inte på ngn direkt jakt medans dotter hittade ngt litet i köpväg. 
 
 
 
 
 
vi hade en mysig em ihop.. 
 
På kvällen fortsatte jag med min organisation av källaren. Samlade ihop i olika lådor som födelsedagslåda innehållande engr artiklr, ballonger och annat tänkbart bla
 
idag mötte vi upp mannens ena kusin med fam med nybakat bröd hos dom i Uppåkra. 
 
 
Mannen fick jobba nga timmar och hämtade upp oss så vi kunde inta Burlövs Center där en ny iphone låg och väntade på mej 
 
 
Roseguld och allt. 
Och i fickformat 
hade tänkt 7:ani plus först pga kameran men då jag vill ha en i fickformat då jag bla jobbar så fick det bli en vanlig 7;a. 
 
 
nu vankas snart bingen här 
ikväll har vi haft grekiskt afton på hemmaplan. 
Jag är frälst i Grekland och dess matkultur bla. 
Jag kockade ihop färsbiffar med smak av citron/spiskummin/kanel/persilja och vitlök
med klyftisar, tzatziki och grekisk sallad. 
 
Yummie!!!! 
 
<3 
 

Kommentera

Publiceras ej