[ L Ö R D A G S M O O D ] 
 
Vaknar upp till fågelkvitter 
så ljuvligt 
Legat i säng och druckit morgonkaffet 
bläddrat i nyhetsflödet 
och bara sträckt ut.. 
Strax vankas en långpromenad med hunden på mossen.
 
Igårkväll hade jag en riktig skratt boost med 
underbara vänner och en pod inspelning 
på Nöjesteatern i Malmö. 
 
 
 
 
Dessa två humoristiska, öppensinnade, 
trevliga och ärliga kvinnor 
bjöd in till en inspelning 
där publiken fick vara med och tycka till. 
Massa skratt då hemligheter delades. 
 
Pernilla är ju min absoluta favorit 
hon är så frispråkig 
så jag själv kan komma på att känna igen mig i henne med det. 
Hon bjuder SÅ mkt på sig själv och kan även skratta åt det. 
Finns inget härligare! 
 
 
Efter podinspelningen som höll på i två timmar där vi även bjöds på sångunderhållning ( Pernilla sjöng Picadilly Circus bla)
och gästartist Hanna Hedlund ( vilken röst kvinnan har) 
så tog jag och mitt sällskap oss vidare
i Malmö
 
Vi hamnade på Epicure 
där vi kunde inta deras uteservering 
under gasolvärmare 
denna fantastiska kväll 
( siste mars - vad är oddsen ?!) 
Vi slog bort nga timmar med girltalk, god dryck och charkbricka. 
 
 
 
 
 
Vilken bra start på helgen 
inte sant.. 
 
Dags att snöra pjucksen 
på med hundkopplet 
 
vi hörs senare
 

1 kommentarer

Anonym

01 Apr 2017 11:41

Vi var också där....Pernilla är inte klok och så himla härlig. En trevlig kväll. Kram Anette
www.anettan.blogspot.se

Kommentera

Publiceras ej