Hej Svejs! 
 
Hoppas ni hade en mysig julafton! 
Här hemma firade vi ju med släkt och vänner - 
eller rättare sagt även svågerns närmsta fam bestående av föräldrar, bror med sambo.10 vuxna och 3 barn! 
 
Ett julbord med alldeles för mkt mat, Kalle Anka på Tv:n ( givet) ihop med glögg och tillbehör, utdelning av julklappar till barnen, julklappsspel och avrundade med 
En underbar jvla jul med Robert Gustafsson i. 
 
 
Barnen fick SÅ mga fina julklappar - praktiska och bra! 
Mannen och jag delar inte julklappar längre utan brukar mest hitta på saker ihop istället utöver - så lägger hellre pengarna på det plus inhandlar spontant istället saker till varandra. 
Blir nog så när man blivit äldre :) 
 
 
 
Idag blir det en lugn juldag 
har hasat runt i träningskläderna hela dagen, 
kollat film och bara varit, 
Familjen är iväg hos svärisarna på julbord med sambons brödrar med familjer och fyrbenta liv 
och då Ozzy blev kastrerad och opererad i dagarna så håller vi oss på hemmaplan så jag kan ha koll på 
busfröet UTAN tratt.. 
 
 
 
Tänkte mumsa i mej lite rester från igår med och invänta 
familjen till kvällen som kommer hem med gotter till spelet jag plockat fram. 
Plus boka in ett träningspass im fm. 
Äntligen! 
Efter veckor av förkylning och ngn konstig sjukdomskänsla i kroppen mår jag äntligen bra igen. 
 
Har även klirat en nyårsmeny 
då vi fått avböja vår årliga tradition med våra vänner i småstaden! Mkt sorgligt då vi i år skulle varit 6 par med lika mga barn i sällskapet gånger 2 :) 
Första året för Ozzy så plus att ha med honom nu efter operation blir lite väl stirrigt misstänker vi. 
så vi tog beslutet att njuta nyår på hemmaplan - 
så får kolla upp drycker som kan passa menyn! 
 
njut er juldag 
Jag passar även på att sätta igång en film på SFanytime som jag fått lov att testa under ett samarbete 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej