[Annandag jul ] 
 
 
Rise and Shine sweethearts.. 
idag startar mellandagsreorna! 
Ngt ni far iväg på?! 
Kan säga er att det är ngt jag ytterst sällan gör 
är mer för nätshopping då! 
Slippa stå och trängas, svettas och få lågt blodtryck av folket :) och timmarna på stan. 
Men har lovat dottern ev en tur i em då hon nu i julas fick mängder av presentkort och pengar 
och hon vet tydligen redan vad hon vill ha
skönt!
tydligen öppnar Emporia nu 8 o jag har en vännina redan där på plats .. 
gäsp! 
 
Jag lutar mig tillbaka med min morgonsmoothie och ska inta mitt bodybalance pass om ngn timme. 
 
 
Härligt med lediga dagar och ta dagen som den kommer. 
 
 
 
I em tänkte jag prova på att göra pulled pork 
på julskinkan som blev över. 
Såg ett spännande recept på det och varför inte prova när man har mer än halva kvar. 
Lovar att delge er recept på det senare.. 
 
Men nu en stillsam och lugn frukost med tända ljus 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej