snörvel och host!! 
Förkylning, hosta, ont i halsen och fryser.
 
Trodde frisk luft och Ipren skulle göra susen. 
Tydligen inte.. 
efter en tur på Boulebaren med vänner och barn så kom jag hem och fick lägga mej .. 
Drygt! 
Men vi hade trevligt och brunchen var riktigt bra. 
( kommer ett eget inlägg om det) 
 
Så vilar upp mej här 
har ju en kalashelg framför oss nämligen ! 
Te med honung, en film och inga måsten är nog den bästa kombon av medicin.
Ingen träning iheller förrans jag känner mej hundra igen.. 
 
 
Mkt skit som går .. 
ser på jobb och tror absolut det är därifrån jag fått dessa baciller. 
De frodas ju av de små liven som kommer med sina rinnande näsor, som hostar rakt ut och som är en upp i ansiktet dagligen. 
Så det var väl inväntat förr eller senare tyvärr! 
 
Men jag trycker i mej xtra vitaminer 
dricker min ingefärashot 
och massa te med honung som lenar. 
 
Snart är jag mitt gamla jag igen 
KANSKE redan imorgon 
I hope!!! 
 
 
<3 
 

Kommentera

Publiceras ej