Söndagkväll REDAN 
vart har helgen tagit vägen .. 
iofs har jag haft en helt amazing sådan 
så inte så konstigt 
timmarna flugit iväg! 
 
Igår lördag tog jag tåget till Höör och UllstorpsGård 
( som ligger nära Skånes Djurpark) där en av mina barndomsvänner husera nämligen. 
Vi hade en härlig dag fylld med skratt, aktiviteter, massa mat och vi skålade i Prosecco 
innan färden gick hemåt igen
med tåget lagom till Mello. 
 
 
 
Att stöpa ljus var minsann tidskrävande :) 
men nog satte vi vår egen prägel på dom 
 
 
 
 
Vi hade en solig och vinterbeklädd dag. Helt otroligt vacker då koltrastarna drillade för oss i skogen. 
Min konstnärliga vän stod för dagens aktiviteter på gården 
och vilka alstrar vi fick till.. 
Tack älskade vänner för en fantastisk dag i erat sällskap. 
 
 
 
Jag hann hem en stund innan Mello:n. 
Vi korkade upp ett glas cava till ostarna och kexen och blev glatt överraskade av den bästa deltävlingen de haft denna omg. 
Jag tror T.om att vi har en vinnare av gårdagens två Finalister. 
både JonHenrik feat Aninia alt Vicktoria har låtar som jag tycker ha potiential! 
 
Vad tycker ni?! 
 
 
 
 
 
Idag var det sovmorgon till 8 
sen vankades det fotbollscup Stp United som de numera heter ( niiiice! Zlatan prägel deluxe 😂)
och en drilluppvisning.
fick sett sonen spela första halvlek i sin ena match 
sen var det samling för dottern .. 
 
 
Vår nr 12 var målskytt i båda träningsmatcherna de spelade. 
Och mannen som är en av tränarna fick hålla ställningarna medans vi intog församlingsgården i småstaden. 
 
 
 
 
 
Och en GRUPPkram efter dagens sportdrills uppvisning 
på Fastevalen. 
 
Man blir så glad över barnens framgångar men framför allt gemenskapen de har i sina respektive lag med vänner och tränare. 
Det är den största glädjen!!! 
 
 
Jag själv snörade på mej träningspjuksen för 45 min 
bodybalance denna sönd. 
ringrostig i denna stela kropp så det behövdes tänjas på musklerna lite. 
 
 
Så nu när man kollar kl och inser den börjar ticka ner för sovdags 
så känner jag tacksamhet för en härlig helg med vänner och barn/familj <3 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej