GOSH ~
tröttmössan på.. 
Två långa dagar efter varann .. 
 
landade hemma vid 19.30 igårkväll
Tur man inte har det så ofta iofs! 
Kvällsmöte 
och mkt att planera när en ny termin är igång. 
Slocknade efter mat ,dusch 
och kvällsläsning som sonen körde för hund. 
 
 
 
Jag hade turen att få busa och kramas med en av mina bästa vänner och hennes son, när de kom förbi jobb. 
 
 
En härlig boost mitt i vardagen 
 
 
ikväll var tanken ett bodybalance pass 
men känner att jag får ta en lugn kväll även ikväll 
då jag känner mej riktigt trött.. 
man måste ju lyssna på kroppen.
Blir träning imorgon istället! CxWorx :) 
 
Så fixat klart sonens inbjudningskott istället här och ska fixa käket. 
Helt absurt att jag inte har några smååå pluttar längre 
( iofs skönt tycker jag personligen - varje ålder har sin charm - men det är skönt när barnen blivit lite äldre. Man kan kommunicera, de uppskattar och uppfattar mer) 
och att Min minsting ska bli 8 
 
vart har denna tid tagit vägen?! 
Jag startade ju min blogg i samband med hans ankomst 
och kan se tillbaka på alla dessa år .. 
 
 
Men nu vankas det att fixa käk 
sonen kommer snart hem med Darling från fotbollsträningen .. 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej