God Morgon 2 juni... 
 
sommarmånaden är här nu! 
Igår kom solen tillbaka minsann och det kändes som en ny härlig sommardag. 
Blev en skön PW hem från jobb
och sen mot Laserdome med dotterns drill team, tränare och nga av oss föräldrar. 
Det vankades avslutning. 
Riktigt roligt. 
Stp Sportdrill hade hyrt hela stället för oss och 
vi körde 3 x 20 min typ 
som vi i Lag Röd vann (2-1) 
 
 
Nu är det lite träningsuppehåll 
sen vankas det Höst och Vår tävlingar då våra tjejer blivit så stora att det blir fler tävlingar framöver. 
Jättekul! 
 
I onsdags var jag på CxWorx träningen 
( den jag tidigare kombinerat med mitt ShBam, 
men avstått efter min rygg som bråkat) 
- kan verkligen säga att träningsvärken känns! 
Både mage och rygg minsann.. 
gillar verkligen detta intensiva pass 
så ska försöka hålla igång med det som tidigare nu när jag är back on track.
 
 
Idag är det Sommaravslutning på jobb 
och ikväll går vi pedagoger ut och äter ihop med. 
En stund på LillaTorg tillsammans. 
Blir dock ingen lång stund för mig 
har ju lite annat på agendan imorgon! 
 
Men nu kickar vi igång denna fredag 
<3

Kommentera

Publiceras ej