ATJOOO !!!!! 
 
Idag var tanken att jag skulle möta upp nga 
av mina fd kollegor och girls 
på Allsång i Limhamn
men de senaste dagarna har jag varit sjukt off
av min pollen medicin 
och jag har som värst just nu 
med kliande ögon, hals och snörvlig näsa. 
Så drygt med allergi. 
Men jag har försökt leva på som vanligt.. 
tränade i måndags 
gick två timmars promenad med hund och vän igår 
( tror den värsta pollenepidemin bröt ut igår.. ) 
 
Jag har legat utslagen på soffan efter jobb idag 
och fick istället för skön sång och kramkalas med girlsen 
plöja klart Skam säsong 4
Nu ska jag strax lägga mig 
klockan ringer 5 im bitti 
och en sluta tidigt dag 
- se om jag orkar mig bort på en outlet imorgon 
av inredning 
har sett att stora delar av deras sk vår och sommar kollektion är till nedsatta priser. 
 
 
 
Brännan min har sakta men säkert börjat försvinna 
men inte så konstigt kanske 
med det väder vi har just nu. 
14-15 grader på fm 
ant lite sol i moln eller regn på em ..
tur det finns bra med brun utan sol produkter 
tills solen kommer igen !!! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej