<3 
söndags mood.. 
 
kaffe/ bara fötter / gräs och altan. 
Härligt! 
Nytvättat som doftar i vinden.. 
uppe med tuppen 
skön lunk 
 
 
 
Mina nya krukor från tisdagens kvällen 
hos House of Palladium 
( känner att jag väntar in feelingen för vilka blommor jag vill ha i.. har inte riktigt bestämt mig! ) 
visst är de fina?! 
Gillar verkligen den nötta färgen 
och de passade perfekt på vår smala fönsterbräda I ena köksfönstret.
 
idag är det fotbollscup för sonen 
en avslutning för denna gr 
nere på Vångavallen i Trelleborg 
tre matcher och sen hem! 
Jag agerar hejarklack 
trots att regnet sägs stå som spö i backen senare idag
- mindre kul! 
Som den sk ute frk jag är - finns inga dåliga väder BARA dåliga kläder! 
 
 
Bild: tagen av en förälder i laget 
 
 
Lite kvar på To-do-list 
men snart så.. 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej