Spanien / Roquetas de Mar 
 
 
 
vi hade ju en vecka nere på fastlandet 
typ 30 min från Almeria. 
Vilken fantastisk strandpromenad vi hade precis utanför hotellet. 
Denna vandrade och sprang vi på var och varannan dag. 
Jag låter bilderna tala om vår visit.. 
Tydligen hamnade vi på en ort dit även spanjorerna valt att semestrar på
vilket var en fröjd för örat 
då språket är så fint. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi bodde på ett hotell med stort poolområde 
och hade halvpension 
med frukost och middag. 
Bra urval och goda sådana. 
Medans vi föredrog luncherna på ngt hak längst stranden på dagarna. 
 
 
 
 
Blev mkt fisk och skaldjur för mig 
och en och annan paella och olika tapas. 
 
 
jag passade även på att träffa en gammal högstadiepolare som bodde på hotellet intill 
och hennes söner och min fann varandra direkt och 
spelade fotboll ihop så fort tillfället gavs. 
 
 
 
 
 
vi fick många fina minnen med oss 
efter en härlig solig vecka 
med allt från 27-35 grader. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej