[ Betydelsefullt..,] 
 
jag är en rätt känslosam människa. 
och jag känner alltid en tacksamhet för 
allt runt omkring jag får uppleva 
antingen själv eller med andra människor. 
 
Har ni tänkt på så många olika personer du sprungit på under åren?! 
Nga väldigt betydelsefulla 
och nga lite mindre än Så 
MEN de har alla satt något litet präglande hos en. 
De har liksom format oss till den individ vi är.. 
 
jag fick ett sådant glatt kall inom mig igår på utbildningen 
när vi pratade om 
vad för förebilder vi är och vilka avtryck vi gör .. 
samt vilka människor vi tänker på först när vi 
säger 
betydelsefull.. 
 
För mig är det mina morföräldrar 
Min mormor och morfar. 
Dessa två fantastiska individer som under min uppväxt fanns för mig dag som natt. 
Lärde mig åka skridskor 
upptäcka världen runt omkring
de som tröstade mej 
De som stöttade mej i mina beslut 
och som tog mig under sina vingar 
när min ensamstående mamma inte räckte till.. 
De som lärde mig 
Va Mot Andra Som Du Själv Vill Bli Bemött <3 
 
 
och idag fick jag med egna ord 
läsa ord riktade till mig 
Den där Onka80 är JAG 
( instagram) 
 
 
 
Jag verkligen kände denna tacksamhet ända in i hjärtat 
att JAG var och är den lyckobäraren 
för en förälder på mitt jobb. 
Att jag genom dessa år gett de en stund av den glädjen och lyckan jag ser och känner för mitt arbete och verkligen förmedlat den .. 
Bästa betyget någonsin! 
TACK! 
 
Det är så tråkigt dock när Man genom åren även 
förlorar en del kontakt med människor 
som varit en stor del av ens liv., 
Men då plockar man fram de fantastiska minnena 
och leendet går från öra till öra. 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej