[ S Ö N D A G S M Y S ] 
 
sommartider hej hej 
inatt ställde vi ju om till sommartid
och imorse vaknade jag strax efter 8! 
Solen sken redan då in genom persiennen 
och jag låg kvar med kaffet i sängen en stund.
Vid 10 blev jag upphämtad av väninnan från Lund 
( gamla arbetskollega t.om) 
och utanför Boulebaren mötte vi upp vår gemensamma väninna ( min mans kusin) med dotter. 
En härlig fm 
med boulespel 
och sen en lunch på Condeco
med mina fantastiska tjejer! 
Det var riktig boost på det! 
 
 
 
Blev även en promenad längst havet på Ribban 
med ena väninnan då hon behövde rasta hunden sin.
Alltså idag har det verkligen varit helt fantastiskt väder 
Det kändes verkligen som sommar i luften 
Satt ute i trädgården och drack kaffet idag 
minsann.. 
så skön känsla då solen värmer, fåglarna kvittrar och man sitter med ett leende från öra till öra! 
 
Ikväll kom jag iväg på nya releasen av BodyBalance 
- som jag saknat träningen denna vecka. 
Följande vecka blir det ev bara 2 träningar
då jag har utb, APT och en föreställning i kalendern att beta av. 
 
 
 
 
Men bättre än inget .. 
Jag har iallfall bokat Shbam till imorgon kväll! 
 
Men nu loggar jag snart ut för ikväll 
det vankas utflykt med jobb imorgon
Hoppas värmen håller i sig bara! 
 
 
 
Sov gott 
 

Kommentera

Publiceras ej