[ T I S D A G ] 
 
Efter en rätt kall fm så sprack äntligen vårsolen upp på em och man kunde njuta av lite värme igår.
Tänk vad lite sol och D-vitamin kan ge en. 
Så mycket ny energi! 
 
Idag blir det en snabb visit på jobb 
sen ICDP utbildning 
och nagelfix. 
 
Ja jag kände det 
efter två månaders uppehåll av nagelbygg 
att jag måste igen.. 
mina egna naglar var verkligen långa och fina efter 
1 1/2 års byggande 
men så sköra
De gick lätt av och jag började tro det eller ej bita på de igen. 
Så ful ovana och så okvinnligt 
I know! 
 
Så idag blir det nytt 
och jag kommer köra naturellt 
så här till våren.: 
 
 
Bild inspiration från nätet.
 
Igår efter utflykt o stängning på agendan 
var det så skönt att ta en kort siesta på sofflocket med en bok. 
Och sen packa träningsväskan för den nya releasen av ShBam. 
My gosh - elefanten i glashuset studsade glädjeliten runt som en studsboll hit och dit 
och jaaa.. svettigt pass jo vars 
skam den som ger sig! 
Jag kommer lära mig denna koordination precis lagom tills det kommer en ny 
hahha!!! 
 
Blir ett annat danspass senare i veckan med tänkte jag. Får se om jag studsar vidare då :) 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej