[ F E M M E   C O L L E C T I O N ] 
 
Idag hade Malmö butiken äran att ha 
Hannah Graaf med sin man Peter Karyd 
på plats 
när nya Vår/Sommar Kollektionen skulle 
presenteras. 
 
Det hade dukats upp med kläder, bubbel och tilltugg
och Hannah var en härlig levande fotomodell 
kvällen till ära. 
 
Massa fina plagg i fin kvalité 
och jag passade på att förnya mej med en klänning från nya kollektionen 
som jag tänker leva i under Spanien trippen bla 
 
 
 
Hannah är en mycket ödmjuk, trevlig, gladlynt och omtänksam tjej. 
Har lätt för skratt och det känns alltid som om vi sluter upp från där vi sågs sist .. 
Driftig som affärskvinna med! 
Sen ska vi ju inte förglömma hur jkla snygg hon är med. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fr v: 
Isabel, Emelie, Hannah, jag och Carola 
 
 
 
Den här klänningen fick följa med mej hem i påsen B.la .. 
 
 
 
Jag och Carola hade en riktig vänninekväll 
så härligt 
med massa skratt, en shoppingkväll och massa gotter. 
Vilken kväll 
- vi mötte upp Isabel, Emelie ( mina Helsingborgs tjejer)  och deras härliga vännina på Triangeln köpcenter 
TACK TJEJER!! 
 
Nu blir det en kopp te med massa honung 
och nässpray 
 

1 kommentarer

Madelen (syrran)

22 Mar 2017 19:53

Skorna vill jag ha 😍

Kommentera

Publiceras ej