[ Atjooooo Prosit!!! ]
 
 
jag blir SÅ trött på denna 
Dunderförkylningen och ont i halsen 
igår somnade jag vid 20 tiden 
av att jag frös 
men har sovit som en stock till kl ringde vid 6. 
Förhoppningsvis är det på bättring idag 
hoppas jag 
trots jag känner mej smått seg i planeten 
Strepsil och Nässpray är bra uppfinningar!
 
MEN MEN 
det finns de som har det värre! 
 
Ikväll är det tänkt att jag ska iväg med en vännina. 
Vi ska käka ihop och sen få ta del av ny kollektion lansering 
så ska bli kul! 
Spec när jag och denna vännina bor i varandras sk 
grannbyar
men ändå inte hinner träffas så ofta pga 
jobb/aktiviteter mm 
så det blir en mysig stund ikväll 
Ev kanske jag även köper på mej ngt 
som jag kan packa min väska med till fredag
när det vankas övernattning /SPA .. 
 
 
MEN
Nu en stor kopp kaffe 
och kicka igång denna tisdag med 
Vårsolen lyser utanför 
så det är hopp om lite värme 
hoppas jag. 
Och överallt här i Skåne ser man hur det ploppas upp en massa
vårtecken..
 
 
 
 
idag 
ROCKAR vi SOCKARNA med minsann.. 
För visst är det en gåva att vi blev just vi 
För att vara olika är COOLT  !!! 
alla är vi bra för dom vi är <3
 
För ALLAs lika värde och rättigheter.. 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej