[ G O D  K V Ä L L ]
 
Ikväll var jag och min ena vännina och hennes barn iväg på 
mingel som 
Sweden Influenser Hade i Malmö.
Två driftiga och serviceminded tjejer som heter Anna och Käthe står bakom detta koncept.
Vi höll till på anrika Palladium som invigdes 1920 
och som haft självasteCarola som vinnare med låten Främling på sin scen minsann. 
Min vännina bär exakt samma namn och fick inta samma plats denna kväll. 
Dock inte som sångerska men alltid som en vinnare i mina ögon. 
 
 
 
 
Vi blev bjudna på god plockmat från Mat.se 
goda ekologiska alhokolfria bubblor från GodDryck No2
och utställare som bla Love Nepal, Cashbackshopping, HittaBox, Novello bara för att nämna nga. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jag hade ju äran att vinna kvällens första selfiebild med en av lådorna från HittaBox 
som är en sida med olika prenumerations boxar som bla Loddo, Glossybox mfl. 
Jag valde en Loddo låda med spännande produkter som jag ska presentera lite närmare för er här. 
Kul :) 
älskar överraskningsboxar. 
 
Jag hade en mkt trevlig stund 
och hann knyta många nya kontakter. 
Palladium var en magnifik byggnad som jag haft äran att få besökt tidigare vid ett Feel-Good event. 
 
jag vill tacka mitt sällskap, bloggkolleger som jag fick kramas med ikväll men även SwedenInfluenser som bjöd in till en trevlig kväll! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej