Fantastisk helg med massa ny energi ... 
ja förutom solens strålar 
så har jag ju omgivit mig med härliga vänner och släkt. 
Igår åkte vi alla upp till Helsingborg 
jag skulle bli ompysslad och snygg i håret 
av den bästa! 
 
 
Medans dottern var med min lillasyster o hennes lilla familj på Väla 
och grabbarna åkte till Xxl för att shoppa ny fotboll och målvaktshandskar och sen lirade boll på Olympiafältet. 
När jag var klar åkte vi alla inklusive vår mammA 
( barnens mormor) och morfar ( gammelmorfar) 
till Ängelholm. 
I detta ljuva väder hägrade Hembygdsparken och picknick vid RönneÅ
helt fantastiskt och rogivande. 
och moster blev rastad av den yngre pojken i sällskapet
är man 1 år, kan gå och är medveten och KAN SJÄLV 
jo då går det fort i svängarna 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
EN mkt ljuvlig oas att inandas ny energi.. 
djur/natur/hav 
 
efter rutten i Ängelholm körde vi snabbt inom våra vänner i Hyllinge. 
 
 
Kom hem med dessa paket - 
kryddkvarnar och bbq Rub:s 
inköpta från Spicydreams 
som vännernas son säljer för till sin kommande klassresa. 
Riktigt fina att ge bort med som värdinnepaket om man ska iväg tex 
jag hade uppskattat det själv jättemkt! 
100kr per paket .. riktigt kalaspris! 
Så nu är grillsäsongen räddad 
( min grillolja och spicy spice kit som jag beställde extra igår kommer lagom till midsommar) 
 
Idag har vi tagit en hemmadag och jag har fixat i trädgård, lapat D-vitamin, fått städat uterummet medans dottern tränat och sonen haft playdejt gr 2 
med fotboll i fokus.. 
när T.om grannarna kommer inom och ger honom en fotboll då de inte kommer använda den plus säger att vi har förstått ni har en fotbollsintresserad pojk 
så var lyckan total!! 
Bollar bollar bollar.: 
nu taggar vi MFF här på himmaplan 
medans jag tänder grillen ... 
 
 

Kommentera

Publiceras ej