{ L I L L Ö R D A G } 
 
så skönt med en ledig dag så där i veckan 
lite sovmorgon vankas imorgon 
även om det är fotbollscup på agendan i Klagshamn. 
Jag tänker inte göra om misstaget med shorts och Linné trots de lovat solsken. 
Får minsann bli jeans, linne, kavaj och en kofta som får haka på i väskan utifall ..
tänker inte frysa ännu en gr!
 
idag var en kort dag på jobb 
dag innan röd dag stänger vi alltid kl 15 
en personal förmån minsann. 
Så värda detta! 
 
Idag hann jag beta av semesterbeställning 
av taxfree, nya sommarkläder och skor ( tack och lov för snabba leveranser!) och kolla av reseapoteket. 
Skulle hunnit om och dragit av ett träningspass ikvälL 
men jag var totalt slutkörd kände jag, 
Blev istället en lugn kväll med goda kräftor, bubbelbad och ansiktsmask. 
 
Får bli träning imorgon istället.. 
plus göra egen rabarbersaft! 
Har massor av rabarber i trädgården och sååå gott det ska bli. 
 
 
 
Jag passade även på att SprayTan:A mig 
med Yves Rochers brun utan solspray! 
Kan varmt rekommendera. 
Ger ett bra och naturligt resultat plus den luktar gott. 
 
http://www.yrdeal.com/campaigns/1703sebus/?ref=CP&utm_source=facebook&utm_medium=cpo&utm_campaign=1703bus
 
 
 
 

1 kommentarer

fia

25 May 2017 08:07

Gud så gott med kräftor! Det får allt bli ett gäng snart ! Trevlig helg.

Kommentera

Publiceras ej