⭐️⭐️⭐️⭐️
 
GodMorgon härliga ni.. 
ännu en dag med sol framför oss! 
Det känns så ljuvligt när man kan börja plocka sv sig de tjocka klädesplaggen ett efter ett.. 
Idag drar jag till hemstaden 
för hårfix! 
Äntligen .. askblond och etapper! 
I torsdags var jag och fixade klorna 
 
 
 
Så kommer bli riktigt maj fin 
innan semestern ståndar. 
Snart är det dags att packa för Spanien. 
Och Ännu mer längtar man när taxfree katalogen dimper ner i brevlådan. 
Blir charter denna gr. Vi brukar annars boka flyg o hotell var för sig och spara en slant på det. 
 
 
Så måste bara fixa resekit med solcreme, 
vätskeersättning mm 
LÄNGTAR!!! 
 
Igårkväll vankades det tjejhäng hos en av de gulliga och fantastiska mammorna från mammagruppen jag hade äran att få ingå med när sonen föddes. 
Vi har hållt ihop i 8 år och jag är så glad för varje en av dom. 
Av 7 är vi nu 5 st som ses ofta! 
Igår var vi dock 3 men hur mysigt som helst.
Så igår traskade jag över gatan här i småstaden med en hortensia under armen och hade en riktigt bra start på helgen. 
Så mkt härliga skratt .. 
 
 
 
värdinnan bjöd på prosecco som vi skålade i 
för vår underbara vänskap. 
Sen beställde vi takeaway food 
och jag åt i särklass den godaste italienska gourmetpizza
med chevre/valnötter/honung/ruccola/mozzarella 
 
 
 
Kladdkaka med lättvispad grädde och värmda hallon.. 
ni anar att jag hade matkoma va.. 
 
 
Pojkbandsmusik på Spotify 
och kvällen var fulländad! 
Knatade hem vid 23.30 
Vilken kväll .. 
TACK GIRLS! 
 
 

1 kommentarer

Anonym

13 May 2017 09:10

Härligt med semesterresa. Önskar dig en fin helg. Kram Anette
www.anettan.blogspot.se

Kommentera

Publiceras ej