Fredag igen! 
Vips vad tiden rusar..
Nästa vecka är det dags.. 
mina 7,5 år på FskTotte är över och jag intar 
en ”nygammal” arbetsplats 5 min bort från hemmet.
Givetvis känns det vemodigt och ledsamt att lämna en arbetsplats med fantastiska barn, föräldrar och underbara kollegor.. 
MEN det var dags.. jag fick ett bra erbjudande och har tidigare trivts som fisken i vattnet på den arbetsplats jag nu intar. 
En spännande framtid väntas med nya utmaningar, nya erfarenheter och nya barn, föräldrar och kollegor. 
 
 
Förra fredagen var sonen inbjuden på ett ”försenat” och framflyttat Halloweenkalas för sin kompis - som han följt sedan vi var i samma föräldragrupp. 
Sedan har vi hängt ihop i över 8 år nu. 
Härligt! 
 
Verkligen ett lyckat, skrämmande och roligt kalas med inslag av tipsrunda, SPAbad, pizza Och filmmys bla 
 
 
 
 
 
Ikväll ska jag iväg och ställa i ordning tillsammans med Drillföreningen och andra föräldrar 
inför morgondagens tävling på hemmaplan för dottern och hennes team. 
Så en heldag i sporthallen vankas imorgon! 
 
 Men nu kickar vi igång denna fredag 
 
kram
 

Kommentera

Publiceras ej