[ i samarbete med Forever] 
 
Förra veckan fick jag mottaga och låna en ny hudvårdsserie 
från Forever som skulle testas och recenseras. 
Jag har användt mig av produkterna dagligen 
och märker redan en skillnad på min problemhy. 
Har lätt att få kvisslor och torrhet. 
 
 
 
Produkterna innehåller förutom aloe vera som är Forever:s huvudingrediens även andra naturliga mineraler och växter. 
Dessa ihop kompletterar varandra och förstärker de återfuktande och hudvårdande egenskaperna. 
Alla produkter är även paraben, silikon  - och parfymfria! 
Kitet innehåller 3 hudvårdsprodukter och 1 kosttillskott med fokus på anti-aging!
 
 
 
 
steg 1: 
 
Börja med Hydrating Cleanser 
som du tar och rengör ansiktet med. 
Den är lätt, fuktgivande och en skön rengöring som tar bort smuts, fett och slaggprodukter. 
Sköljes av. 
 
 
Steg 2: 
 
smörj in ansiktet med denna ljuva Firming serum. 
Den smälter in i huden och lämnar en jämn skön feeling på huden. 
Den kan kompletteras i samband med sin dag - och nattcreme då den har ett kraftfull anti-aging komplement till det.
innehåller extra fukt samtidigt som den mjukgör huden och minskar upplevelsen av linjer 
 
 
 
steg 3: 
 
Skönhet handlar inte bara om utsidan. För att stråla måste insidan också må bra och skötas. 
Detta kosttillskott innehåller bla 
vitaminC 
ceramider
melonkoncentrat
biotin
 
 
 
steg 4: 
 
Avsluta med Restoring Creme 
som lätt pumpas upp i rätt mängd - 
som är en väldigt lätt ansiktscreme som absorberar fort in i huden och som innehåller över 15 hudvårdande ingredienser som aloe Vera, acai, granatäpple,rödbetsextrakt och essentiella oljor bla.
Jämnar ut hudton, textur samtidigt som den mjukgör och återfuktar så huden känns ungdomlig igen.  
 
 
 
Designen på flaskorna och burkarna tyckte jag var strålande - då man inte ska ner med händerna i dem utan med ett tryck som ger en rätt mängd creme eller ett pumpstycke - 
mkt mer hygieniskt och fräscht! 
 
 
Bild: Sara Wremert / lifecoach och oberoende återförsäljare/chef för Forever Living. 
 
Jag ger tummarna upp för denna nya serie Forever fått fram i sitt sortiment. 
Vill du liksom jag prova och recensera produkter, få låna lånepåsar eller är nyfiken på andra produkter de har i sitt sortiment 
kan ni kontakta Sara på
 
myaloevera.se/sarawremert/

Kommentera

Publiceras ej