[TISDAGSKVÄLL] 
 
 
lugn kväll ikväll 
skönt - då vi har en kalasfylld helg framför oss.
Lite som ska förberedas och mellan det ett och annat kompishäng och fotbollscup bla 
Så har förberett för helgens middagar och tårtor. 
Kommer bli massa gott .. 
så därav hoppade vi på Kladdkakan ikväll när det var kladdkakans dag tydligen! 
 
 
Får ätas en annan dag istället. 
 
Jag är så tacksam över att ryggen är med mig igen 
- efter Thereses grymma händer - 
började min gårdag med massage redan vid 7 
och kunde nästan hoppa upp ur massagebritsen efter. 
Ischiasnerven är fasiken kul någonstans - när den spökar. 
 
 
efter halloween vankas snart julen 
och som jag längtar.. 
har redan börjat så smått med att ta in hyacinter i hemmet 
luktar jul för mig.. 
men FÖRST ska jag och dottern firas 
och tillika Far på sin dag. 
För 12 år sedan fick ju mannen sin bästa fars dags present.. nämligen sitt första barn på dagen! 
Plus att vi förlovade oss då med. 
SÅ mkt firande på en och samma dag! 
 
 
Men nu blir det snart sängen 
( gäsp!) alltid lika trött på kvällen 
men vaknar ju typ 5.20 var morgon sen vi ändrade kl.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej