[GOD MORGON] 
 
Vilken vecka jag haft 
slutade i måndags på mitt förra jobb och blev så uppvaktad efter 7,5 år. 
Blommor, ErnstKoppar, majalykta och en budskapstavla! 
Att varit med från dag 1 och startat upp förskolan 
och kunnat stället på sina 10 - känns konstigt att lämna.. 
Men igår började jag på mitt nya 
och blev direkt omhändertagen av glädje och fantastiska ord av barn, föräldrar och nya kollegor 
SÅ detta blir bara SÅ BRA!! 
 
 
 
Igårkväll firade jag med ett glas bubbel 
ihop med mannen, som sedan drog på julfest med sitt jobb. 
Jag var också inbjuden på julfest med nya kollegorna - men fick avböja och hade istället en mysig kväll med barn och hundar. 
Vi bäddade ner oss, tittade på film och åt godis! 
 
 
I veckan har jag ju haft tre semesterdagar 
så jag åkte upp till Helsingborg 
tisd och stannade till onsd. 
Passade på att få hämta mosters lilla prins på föris två dagar i rad tidigt :) , fika med ”mormor” och fixa burret hos bästa Steffi på salong Inspire. 
 
 
Men idag är det lördag 
lite innebandyträning - Helsingborgs tur för mig ( ska passa LillaV då syrran o svågern ska på Carl Stanley) 
och hem im fm så dottern kommer iväg på sin träning då sonen ska spela match! 
Full rulle i laCasa.. men vad gör man inte för sina barn då detta med idrotten är toppen Och de gillar de det gör.. 
ngnstans där imellan blir det en tur till ishallen med misstänker jag :) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej