God Morgon Torsdag! 
 
Veckorna går i ett nafs och idag om en vecka fyller jag 37! 
Vart har denna tid tagit vägen?! 
Om tre år är jag 40 
( dags att planera fest alt utlandsresa minsann) 
Nästa lörd kommer iallafall mina barndomsvänner 
över på mat, dryck och lite firande. 
Ska bli mysigt att få hänga med mina Helsingborgstjejer. 
 
 
 
Här är två av mina fantastiska barndomsvänner 
som kommer. 
Tillsammans ska jag och 8 tjejer få en trevlig kväll 
med mycket skratt som det alltid blir. 
 
 
Blir ett ekologiskt mousserande i glasen 
och detta finns som beställningsvara 
via Systembolaget och i vissa utvalda butiker.
beställer du det i trepack kommer de i en exklusiv trälåda 
( så länge lagret räcker) 
 

Nr 79582

99 kr / st 
 
 
Men nu kickar vi igång torsdagen :) 
 

Kommentera

Publiceras ej