[SVERIGE] 
 
 
 
 
 
En favorit i repris igårkväll 
och jo visst DE VANN  -( trots man trott att Italien skulle tagit hem det)  - bevisligen är Sverige SÅ värd sin plats i VM 
- de slog ju ut Italien :)
SÅ BRA - så Sverige intar Ryssland och VM i sommar! 
Ingen är gladare än pojkarna i huset. 
I fredags hade vi vänner över när vi såg första ”kvalmatchen” som Sverige vann med 1-0 och våra pojkar var så exalterade 
 
 
Det flaggades för fullt .. 
Denna GLÄDJE som fotbollen ger 
 
Tisdagsmorgon och jag börjar räkna ner 
nästa fredag är det dags .. 
nytt jobb och nya kollegor ( även om jag känner hälften redan) 
Fick mitt schema i veckan och får en mkt snarlikt det jag har - även om jag får en mjukstart nästa vecka med att redan sluta kl 13 
Härligt med ngn sådan tidig fredag då och då!
Tycker det gått väldigt fort :) 
och nu är det snart dags! 
 
Men nu kickar vi igång dagen med flaggan i topp 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej