12 NOVEMBER 
verkligen en dag i kärlekens tecken för oss gr 3.
 
Vår dotter föddes för 12 år sedan idag, vi förlovade oss samma dag på Lunds KK och det är fars dag minsann också.
 
HON 
Vår förstfödde, vår dotter och MIN mans bästa Fars dags present ever..
Flickan med det ljusa håret och det lilla osäkra leendet som med tiden växt till att bli en mer självsäker individ med skinn på näsan, en stor omtänksamhet och med ett hjärta av GULD.
och just HON är VÅR! 
 
 
 
 
[ LYCKA] 
 
dottern fick en egen systemkamera i present bla
- som om hon trånat, snackat om LÄÄNGE .. 
Får anmäla henne framöver till ngn fotokurs då hon älskar att fotografera ( precis som jag) 
 
 
och i em hade vi släkten över på kalasfirande och vi båda uppvaktades flitigt. Älskar att ha huset fullt med folk och speciellt denna härliga klan människor trots man brukar säga att släkten är värst :) haha!
 
 
 
Igårkväll hade jag över 6 av mina barndomsvänner från Helsingborg ( saknades nga som tyvärr inte kunde - är ju så ibland )och WOW vad jag blev bortskämd. Är så TACKSAM för var och en av dessa underbara vänner jag har och ser fram emot upplevelsen jag fick i slutet av januari med dom..
ska bli jättekul!
 
 
 
 
 
Jag har nga goda recept på lager som jag kommer dela med mej av efter denna helg.. bla 
en vegetarisk tacopaj, pinocchiotårta ..
Ni kan ju ana matkoman efter dessa dagar!
 
men nu ska det firas lite med mannen ( efter han blivit spöad i tennis) och kolla ev en film innan läggdags.
 
 
 
Jag tackar er ALLA som uppvaktat oss under helgens båda dagar i full festlighet och sena timmar 
( kom i säng vid 2  inatt - GÄSP! och upp vid 8 innan dottern vaknade för allsång och paketöppning MEN det är det SÅ värt med den bunten vänner jag har 
Kärlek i massor! 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej