[Lillördag denna onsdag] 
 
 
 
Flåt för min paus från mitt bloggande 
våra dagar har gått i ett .. 
Fotboll/Kalasfirande och planering av det kommande husbygget. 
Det där med bygglovet tar ju sin beskärda del 
och dess tillval och våra kommande beställningar 
av fönsterpartier, golv och inredning av kök och badrum. 
Det kommer bli bra .. 
och förhoppningsvis så kör vi igång som planerat i mitten av maj och har klirat vår tidsplan lagom till 
augusti när vi flyttar in.. 
Så min semester detta år kommer gå till målning, lägga golv och dricka rosevin på en filt i gröngräset då en ny veranda med trappa även ska byggas så småningom. 
Mkt projekt men ack så fint vi kommer få det.. 
 
Vår helg höll vi på fotbollsplanen 
( storsegrare och sonen tremålsskytt) och efter styrde vi kosan mot Helsingborg där kalas vankades! 
Min systerson fyllde 2 och syrran som blev 31 i månd hade gemensamt firande. 
Vårens första grillning och kvällen var ju fantastisk. 
Vi har ju varit bortskämda med riktigt kalas väder 
( även om vi hade riktig sommarvärme i måndags) 
Så vi har njutit som bara den.. 
 
 
 
Fixade med trallen och med lite plantering 
här hemma i söndags 
efter morgonens varma och skön PW med väninnan
Tala om att kunna njuta ute praktiskt taget hela dagen!
Grabbarna i huset var iväg på MIF slutspel med vänner på em och efter matchen sammanstrålade vi alla här 
och kunde sitta ute i solen och käka tillsammans! 
 
 
 
 
 
 
detta kalasväder hoppas jag kommer åter till helgen igen 
när det är nya matcher och tävlingar 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej